Obserwatorzy

środa, 7 maja 2014

141. SpongeBob - breloczki [2]

Nadszedł czas na kolejną odsłonę breloczków ze SpongeBobem. Kolejne cztery buźki...






I cała dotychczas zrobiona ekipa :)

Na zakończenie coś dla fanów gąbki :) Częstujcie się.


Legenda:

* * *

Elżbieta A. - Na kawę w dobrym towarzystwie zawsze się piszę. Układanie mulinek to sama przyjemność. Da się zrobić :)
maga - Samo klejenie nie było wymagające. Dopiero oklejanie tkaniną dało w kość ;-) Ale jest zrobione i już myślę o następnym :)
Jaglana - Doświadczenie to wielkie słowo. Na razie to faza eksperymentów, ale wyciągnęłam pewne wnioski biorąc pod uwagę, że cała mulina nie zmieściła się tylko w niebieskim.
Może przy następnym pudełku uda mi się zrobić kurs i pokazać jak ja do tego podeszłam.
piegucha - Na tym pudełku jest tkanina.

15 komentarzy:

  1. Świetne są te Twoje breloczki! Ogromnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Sa swietne! :) Nie znam tej bajki, ale w breloczkach mozna sie zakochac! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Breloczki, tak jak już pisałam wcześniej, są rewelacyjne :) Czekam, na resztę ekipy :) A za wzorek bardzo dziękuję :) Poczęstowałam się oczywiście, a Piotruś zaczął skakać jak zajączek i krzyczeć "Wyszyj, wyszyj Boba mamusiu", ja "Jeśli naprawdę chcesz to wyszyję", a mały "To jutro będzie?" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są fantastyczne!
    Zapraszam do zgłoszenia któregoś do wyzwania "Zainspiruj nas! - Haft" w Szufladzie, http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/04/zainspiruj-nas-haft.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym powiedziała nawet, prze fantastyczne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. haha i jak tu się nie uśmiechnąć, breloczki super, ty chętna na kawę...pisz kiedy i idziemy

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te miny kanciastoportego :)
    Breloczki rewelka! Pozdrawiam

    mpgoga.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne gadżety dla fanów Gąbki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Breloczki są bardzo ciekawe. Podziwiam cię za ich "produkcję", osobiście bowiem nie cierpię tej kreskówki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Te breloczki to takie fajne śmiesznoty :)
    I dzięki za wzór... tych nigdy za wiele.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie radosne breloczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawitałam do Ciebie na blog, miło tu, chętnie zostanę na dłużej,
    Zapraszam Cię serdecznie do mnie na bloga , na moje urodzinowe candy i na mój fanpage na fb.
    Pozdrawiam majowo. Aga

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo udany projekt - wielbiciele Gąbki byliby zachwyceni, a zresztą nie tylko oni. Gratuluję wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne ! Piękne wykonanie! Pozdrawiam ciepło ! www.koliberart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.