Obserwatorzy

wtorek, 27 stycznia 2015

198. Zakochane ptaszki

Na początku był pomysł... potem pojawił się szkic, a z niego wyłoniły się dwie małe ptaszyny, które lecą ku sobie...Ot, taki prosty i szybki pomysł na zbliżające się Walentynki.


Na początku powstały różowo - niebieskie. I gdyby nie ciekawość innych kolorów, zapewne by tak zostało...

ale powstały też turkusowo - fioletowe. Ta kolorystyka podoba mi się bardziej.

Ptaszki są małe, więc najlepiej im na kartkach. Trochę zajęło mi wymyślenie, jak je "oprawić" :P
Żałuję, ale nie posiadam takich zdolności do dekorowania kartek jak często widzę na Fb, czy blogach.




Dane techniczne:

Schemat: 205. Zakochane ptaszki - Love birds
Projekt i wykonanie: Monika Blezień
Tkanina/ gęstość/ kolor: Aida/ 18ct/ biały
Ścieg: Haft krzyżykowy (2 nitki)
Mulina: Ariadna 10 kolorów
Wymiary (haftu w cm): 7,5x2,5 cm
Czas wyszywania: 2 godziny (jedna para ptaszków)

* * *


Dane techniczne:

Schemat: 205. Zakochane ptaszki - Love birds
Projekt i wykonanie: Monika Blezień
Tkanina/ gęstość/ kolor: Aida/ 18ct/ biały
Ścieg: Haft krzyżykowy (2 nitki)
Mulina: Ariadna 10 kolorów
Wymiary (haftu w cm): 7,5x2,5 cm
Wymiary (w krzyżykach):
50x15

Wzór dostępny tu: Igiełka-MB

15 komentarzy:

  1. Urocze ptaszyny, a kartki bardzo wdzięczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie ptaszki..maleństwa urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ całuśne ptaszory ,super, super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wzorek, ptaszki takie kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie kartki wyglądają cudnie i wcale nie muszą być wystawne - prostota też ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym tak jak Ty:)
    ja dopiero zaczynam naukę:( ehhh ciężko tak bez pomocy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje kolorystyczne bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow kartki sa przeslodkie! Bardzo mi sie podobaja!

    OdpowiedzUsuń
  9. urocze ptaszki :) zakochańce :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ptaszki są śliczne.
    Wg mnie takie zwykłe, proste kartki mają więcej uroku niż przesadnie ozdobione, w których widać, że autorka dodała wszystko co miała na biurku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiałam kartki z ptaszkami na FB. Bardzo mi się podobają. Myślałam, że już zaglądałam na Twojego bloga, a tu jednak nie.. Zakręcona jestem ostatnio.
    Serdecznie pozdrawiam :)
    mpgoga.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.