Obserwatorzy

sobota, 23 maja 2015

239. Koty

Jedni je lubią inni nie. Mowa oczywiście o kotach :) Nie da się ukryć, że wśród rękodzielniczek jest całkiem sporo miłośniczek kociego pomrukiwania. Sama mam takiego pieszczocha i choć nie znoszę sprzątać po nim futra, to nie wyobrażam sobie poranka bez naszego rytuału :)
Kiedy tylko wychodzę z sypialni, Futrzak zeskakuje ze swojego drapaka/ legowiska i pędzi mnie przywitać <3
Czy po takim powitaniu można jeszcze wkurzać się kłaczki to tu, to tam... albo żwirek wokół kuwety???

* * *

Dziś jak już zapewne zauważyłyście, będzie o kotach... o wzorach z kotami.


Prezentowane powyżej koty mogą być wam już znane. Ja np. ostatnio widziałam jednego wyciętego na filcowej torbie. Dlatego tak? Powodem tego jest fakt, że obecnie wiele grafik i praw do nich można kupić na specjalnych stronach. Są też oczywiście grafiki darmowe i z tych obecnie korzystam ja. Z takiej właśnie grafiki pochodzą prezentowane dziś koty.

Szalenie mi się spodobały te koty i nawet jeśli gdzieś już istnieje wzór, to i tak powstała moja wersja. Nie mogłam się oprzeć.

Część kotów trafiła do dziewczyn testerek :) Niektóre przesłały już zdjęcia wykonanych przez siebie haftów. Można zobaczyć je w albumie na FB.

Mimo, iż mam co robić (np. serce), to kiedy w głowie pojawił się pomysł... nie mogłam czekać ;-)

Kot powstał w niecałe dwa wieczory i powędrował na poduszkę.
To właśnie do niej pokazywałam ostatnio tkaniny.







Dane techniczne:

Haft z wzoru: wzór w trakcie opracowywania

Projekt i wykonanie: Monika Blezień
Tkanina/ gęstość/ kolor: Aida/ 14ct/ biały
Ścieg: haft krzyżykowy (2 nitki)
Mulina: Ariadna nr. 1654 (526)
Wymiary (haftu w cm): +/- 10x14 cm
Wymiary (w krzyżykach): 52x75

Poduszka (wymiary): 40x40 cm

31 komentarzy:

  1. kocham koty :) mam ubrania z tym motywem, obrazy, ozdoby, figurki. Uwielbiam je haftować, a żywe głaskać, przytulać i fotografować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowe te kociaki i poducha :)
    Też uwielbiam koty i planuje w niedalekiej przyszłości mieć swojego domowego pieszczocha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Cudne kocie pomrukiwanie we własnym domu. Szczęściara :)

      Usuń
  3. Kocham koty i czekam z niecierpliwością na ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te koty. Poduszka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te koty :) poduszka też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne kociaki i bardzo fajna poducha!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo byłam ciekawa co powstanie z tej tkaniny :) Poducha jest super! (wybrałabym jednak nieco inny kolorek na hafcik). Ja również uwielbiam koty i nie wyobrażam sobie bez nich życia.
    Wszystkie wzory mi się podobają!! Pozdrawiam
    mpgoga.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo myślałam o czarnym lub szarym kocie, ale ostatecznie padło na kolor turkusowy. Powodem tego jest poniekąd chęć wyczerpania zapasów muliny :)

      Usuń
  8. Mówią, że artystyczne dusze najczęściej wybierają sobie na towarzysza kota, jak widać to się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I kociak super i poducha fajna...

    OdpowiedzUsuń
  10. Moniko i ten Twój żywy i ten z haftu na podusi - Koty są Naj Naj ;) Pozdrawiam życzę udanego weekendu. ( posiadaczka kota )

    OdpowiedzUsuń
  11. Odjazdowe wzory!!!

    A kolor którym wyszyłaś swojego kota no i sam haft są obłędne!!!

    Twój kot to brytyjczyk?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem co prawda psiarą :) jednak lubię kotki wszystkie bez wyjątku :) Wzorki śliczne a kocia podusia - bomba :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psiaki też są cudne, a ich miłość wspaniała i bezwarunkowa :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  13. Monika, zrobiłaś dla mnie poduszkę?;)) Fantastyczna jest, choć przyznam, że widziałabym tu haft w innym kolorze - tak bardziej pod kolor materiałowych kotków.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, no i oczywiście masz rację - co tsm te parę kłaczków wobec kociej miłości?:)

      Usuń
    2. Justynko, może być i dla ciebie :) Choć nie wiem czy pasowałaby do twoje poduszki z kotem. Twoja o wiele piękniejsza jest :)

      Usuń
  14. Ogólnie za haftowaniem kotów nie przepadam, ale te Twoje są takie trochę nietypowe, ciekawie "powyginane" i mogą być fajna ozdobą zakładki, okładki czy kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koty są fajne, choć jak to one...zawsze chodzą własnymi ścieżkami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.