Obserwatorzy

wtorek, 29 marca 2016

295. Kartka na chrzest

W ferworze ostatnich poczynań zapomniałam pokazać kartkę jaką wykonałam jakiś czas temu na zlecenie. Haft powstał w jeden wieczór... natomiast przy kartkach przesiedziałam dobre dwa nim 'coś' się wyłoniło. Powstały 4 różne wersje, ale ostatecznie wykonałam wersję 4. Takie było życzenie klientki.






Dane techniczne:

Projekt i wykonanie: Monika Blezień

Kartka okolicznościowa - Pamiątka chrztu świętego      
Wzór nr: 246. - Chrzest: gołąb i chrzcielnica
Materiał: papier, kanwa, kwiatki (aplikacja w taśmie)
Wymiary zakładek: 13,5x13,5 cm
Ścieg: krzyżykowy, 2 nitki, mulina Ariadna
Kwiatki przymocowane klejem Magic


5 komentarzy:

  1. Wszystkie są wyjątkowe, ale rozumiem wybór klientki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzór wykonałaś. Mnie podobają się wszystkie wersje, no ale jak to mówią - klient nasz pan ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne wzory i hafciki, cuda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.